Ürün Teşhiriyle Kalabalıkları Standınıza Nasıl Çekersiniz?
İlk izlenimi bırakmak için fazla zamanınız yok. Birinin fuar standınızın önünden geçmesi sadece birkaç saniye sürer, bu yüzden onların dikkatini çekmek için tek yapmanız gereken bu. Etkili ürün teşhirleri, ürünleriniz hakkında neyin harika olduğunu vurgulayarak durumunuzu sizin için hazırlamanıza yardımcı olur.
Bu yazı ilginizi çekebilir. Yurtdışı Fuara Katılmanın Faydaları
Bu 8 İpucu ile Fuar Ürününüzün En İyi Görüntülenmesini Sağlayın
Bir ürün teşhirinin çalışmasını sağlayan nedir? Sergi teşhiriniz istediğiniz sonuçları almıyorsa, streç kumaş teşhirler, afiş stantları ve diğer teşhir aksesuarları gibi yeni öğeler ekleyebilirsiniz. Ancak yeni öğeleri dikkatli bir şekilde eklemezseniz, aşırı kalabalık, dağınık bir görüntüyle karşılaşabilirsiniz.
Başarı ve başarısızlık arasındaki farkı belirleyen tek bir unsur yoktur. Bunun yerine, büyük resmi düşünün: İnsanlar standınızın önünden geçerken ne görüyorlar? Ve ürünlerinizin en iyi şekilde görünmesini sağlamak için fuar teşhirlerini nasıl kullanıyorsunuz? Standınızın biraz iyileştirmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorsanız, ürünlerinizin daha iyi çalışmasına yardımcı olabilecek birçok teşhir çözümleri ve fuar aksesuarları bulunmaktadır.
1. Markanızı oluşturmak için ekranı kullanın.
Ürünlerinizi sergilemek ana hedefiniz olabilir, ancak markanızı aynı anda öne çıkarmak için bir veya daha fazla görüntüleme sistemi kullanmamanız için hiçbir neden yok. Ürün ekranları, markalı grafikleri, ürün bilgilerini ve diğer içerikleri içerebilir. Bu, markanız ve markanızın ürünleri arasındaki bağlantıyı vurgular. Ve aynı zamanda genel ziyaretçi sorularına cevaplar sağlar.
Bazı görüntüleme seçenekleri şunları içerir:
- Özel olarak basılmış afişlerde, kumaş gerilim ekranlarında ve diğer yapısal elemanlarda markalı grafikler kullanın – Hemen hemen her düz yapısal yüzey, bilgi ekranı olarak çifte görev yapabilir.
- Markalı halılar – Standınızın giriş noktalarında veya amiral gemisi ürünlerinizi sergileyen vitrinlerin önünde fuar zemininde şirket logonuzu sergileyin.
- Markalı tezgahlar – Gösteri tezgahlarında şirket logonuzu ve ürün bilgilerinizi görüntüleyin. Oturumda gösteri olmadığında, bu başka bir bilgi ekranı işlevi görebilir.
- Küçük şeyleri hesaba katın – İşaret tutucular, işaret çerçeveleri ve stantlar gibi daha küçük öğeler markalı mesajınıza katkıda bulunabilir. Bunları şirket logonuzu görüntülemek için kullanamazsınız, ancak logo renklerinizdeyseler genel görünüme katkıda bulunurlar.
2. Amiral gemisi ürünlerini sergilemek için aydınlatmayı kullanın.
Markanızı gerçekten temsil ettiğini düşündüğünüz veya fuar katılımcılarını zorlamaya çalıştığınız bir veya iki ürününüz varsa, bunları vurgulamak için görüntüleme öğelerini kullanın. Bu, aynı zamanda değerli ürünlerse özellikle işe yarar. Göz alıcı aydınlatmayı ürününüzle bir vitrine kilitlendiğinde birleştirin ve ürününüz gerçekten göze çarpacaktır. Daha küçük ürünleri, hem dikkat çekmek hem de insanların daha net görmelerine yardımcı olmak için ışıklı kutularda veya arkadan aydınlatmalı ekranlarda gruplayın.
Belirli ürünleri vurgulamak için spot aydınlatma efektleri en iyi şekilde daha az sayıda tek renkli ışıkla yapılır. Beyaz genellikle ön plana çıkmak için harikadır, ancak markanızla güçlü bir şekilde ilişkilendirilen bir renk de işe yarayabilir. Diğer bir seçenek de ürünleri vurgulamak ve bilgileri görüntülemek için LED ekranları kullanmaktır.
Aydınlatmanızın daha genel bir dikkat çekici cihaz olarak işlev görmesini mi istiyorsunuz? Çok sayıda ışıkla daha renkli bir şey seçin. Örneğin, ticari fuar sergisinin çevresine ray aydınlatması ekleyin veya ana stant yapısının üzerindeki dikey boşluğa bir ışık ekranı monte edin. Standınızın üzerinde zaten asılı bir tabelanız varsa, aydınlatma onu öne çıkarmanın etkili bir yolu olabilir.
3. Ekranı ürünle orantılı tutun.
Bir ürün teşhiri oluştururken boyutu dikkate alın. Büyük ürünler, tek tek veya küçük gruplar halinde düzenlendiklerinde daha iyi görünme eğilimindedir. Öğeler yere oturacak kadar büyükse, her birini bilgi sağlayan bir kiosk veya grafikle gruplayın.
Teşhirinizde birden fazla küçük ürün varsa, çeşitliliği daha iyi göstermek için bunları kümeler halinde düzenleyin. Duvara monte ekran seçenekleri, küçük eşyalar için iyi sonuç verir. Ardından, gösteriler ve toplantılar için stant alanının içini kullanabilirsiniz.
Masa üstü ekranlar, çoğu ürün boyutu için de iyi çalışabilir. Ürün tanıtımları düzenliyorsanız, masa üstü ekran bir demo sayacı olarak da kullanılabilir.
4. Hareket için bolca yer bırakın.
Negatif alan kuralı, sanat ve grafik tasarımda olduğu gibi, etkili ticari fuar ürün teşhirleri oluşturmak için de geçerlidir. Ürün teşhirleriniz, dikkat çekmek için rekabet etmek zorunda kalmazlarsa daha göz alıcı ve ilgi çekici olacaktır. Sergilerinizi fuar standınızın etrafına yerleştirin ve her birinin arasında hareket için yer olduğundan emin olun.
Fuar standınız biraz sıkışık hissediyorsa, bir veya iki ekranı değiştirmenin daha geniş hissetmesine yardımcı olup olmayacağını düşünün. Örneğin, çoğunlukla zemin ve masa üstü ekranlarınız varsa, bir veya daha fazlasını asılı ekranlara veya duvara monte ekranlara dönüştürmek, boş alan sağlar.
5. Sizi benzersiz kılanın ne olduğunu vurgulayın.
Bazen bir ekranın vurgulaması gereken ürün olmayabilir. VR kulaklıklar, bilgisayarlar, mutfak gereçleri vb. gibi ürünleri özel kılan, tam olarak ürünlerin kendileri değil, insanların bunları nasıl kullandığıdır. Ürününüz bu kategoriye giriyorsa, ekranlarınızı, ürünü kullanan ve beğenen kişileri gösteren özel olarak basılmış grafikler içerecek şekilde oluşturun. Bu yaklaşım, bir ürün yerine bir hizmet sağlıyorsanız da işe yarar. İyi tasarlanmış grafikler, ne yaptığınızı ve hizmetinizi en iyi seçenek yapan şeyin ne olduğunu aktarabilir.
Profesyonel İpucu: Grafikler harika. İnsan etkileşimi daha iyidir. Ziyaretçilerin ürününüzle gerçekten etkileşime girmesine veya bir ürün gösterimi planlamasına izin verebilirsiniz (bkz. #7).
6. Alanın çevresini kullanın.
Fuar standınızın vitrinler ve diğer unsurlarla aşırı doldurulmaması önemlidir. Ancak standınızdaki farklı bölgeleri uygun şekillerde kullanmak da önemlidir. Bir ticari fuar standının çevresi genellikle gözden kaçırılsa da, alanın bu kısmı yaya trafiğini çekmek için iyi bir şekilde kullanılabilir. Serginizin yanından geçen insanlar, yanlarında neler olduğuna bakıyorlar. Bu bölünmüş saniyelerde ekranınızda ilginç bir şey görürlerse, durmayı düşünürler. Dönen bir video klip veya slayt gösterisi sunumu gibi ilgi çekici içerikler için çevreyi kullanın ve insanları yürürken yakalayın. Örneğin, sunumları ve diğer promosyon içeriklerini görüntülemek için standınızın kenarına monitör kioskları ekleyebilirsiniz .
7. Bir gösteri ekleyin.
İlgi çekici bir ürün tanıtımı, yaya trafiğini çekmenin başka bir etkili yoludur. Bir ürün demosu, standınızın aktif ve yoldan geçenler için ilgi çekici görünmesini sağlar ve ürünleriniz hakkında harika olan şeyleri sergileyerek bir grafik üzerinde mümkün olandan daha fazla ayrıntı vermenize olanak tanır.
8. Ticari fuar serginizi diğer kanallarda tanıtın.
Oturup insanların geçmesini beklemek yeterli değil. En etkili fuar stantları, farklı kanalları kullanarak insanları aktif olarak meşgul eden stantlardır. Sosyal medya görmezden gelinemeyecek kadar önemlidir, bu yüzden gösteri sırasında aktif kaldığınızdan emin olun. Her tweet veya gönderi için şovun resmi etiketini kullanın, böylece katılımcılar sizi keşfetmek için ek bir şansa sahip olur. Ayrıca, takipçilerinizin etkinliklerinizden haberdar olmalarına yardımcı olmak için yayınladığınız her platformda Hikayeler özelliğini kullandığınızdan emin olun.
Sosyal medyayı şu amaçlarla kullanabilirsiniz:
- Standınızda sergilediğiniz ürünleri fotoğraf ve video kliplerle öne çıkarın.
- Ürün tanıtımlarınızı Facebook veya Instagram’da canlı yayınlayın – İnsanlara demoların ne zaman planlandığını bildirin. Sosyal medyada klipleri gören katılımcılar bir sonraki programlı demoya katılmaya karar verebilir.
Standınızda monitör kioskları kullanıyorsanız, başka bir seçenek de sosyal medya içeriğinizi görüntülemek için kullanmaktır. Örneğin, sunumunuzu veya slayt gösterinizi Twitter beslemenize veya kendinizinki yeterince canlı değilse etkinlik beslemesine hızlı bir bakışla değiştirin.
Ürünleri Görüntülemenin 4 Benzersiz Yolu
Ürün teşhirlerinde işe yarayan denenmiş ve gerçek öğeler (aydınlatma gibi) olsa da, kutunun dışında düşünmekte yanlış bir şey yok! Etkileyici bir şey yaratmak için fazladan bir yol kat ettiğinizde, trafiği çekmenize ve olası satışlar yaratmanıza yardımcı olan yoğun bir kabin ile geri ödeme alacaksınız. Bunun gibi bir şey deneyin:
- Bir set oluşturun – Göstermek her zaman anlatmaktan daha etkilidir, bu nedenle insanlara ürünlerinizi çalışırken gösteren bir stant kurun. İnsanların ürünlerinizi satın alabileceği veya kullanabileceği bir yeri taklit eden bir ortam yaratmak için özelleştirilmiş görüntüleme öğelerini ve grafikleri kullanın.
- Duyuları harekete geçirin – Ürün teşhirleri, insanların bakmaktan fazlasını yapmasına izin verdiğinde çok daha ilgi çekici hale gelir. İnsanların ürüne dokunup tutmasına ve hatta uygunsa koklamasına veya tadına bakmasına izin verin.
- Yaşayan bir öğe ekleyin – Duyuları harekete geçiren dokunsal bir öğe eklemek için canlı bir bitki veya bitki duvarı ekleyin veya meyve veya çiçek sergisi kullanın.
- Ölçek büyütme – Markanızla güçlü bir şekilde ilişkili olan bir imza ürününüz var mı? Yoksa stanttan geçenlerin dikkatini çekemeyecek kadar küçük mü üretiyorsunuz? Üretilen ürünlerin bazı büyük ölçekli kopyalarını almayı düşünün. Büyük boyutlu ürünler, taklit edilmesi zor bir merak duygusunu tetikleyerek onları büyük ilgi toplayıcı hale getirir. Yaşamdan daha büyük modeller, insanların küçük veya karmaşık öğeleri görselleştirmelerine yardımcı olmanın da yararlı bir yoludur.
Harika Ekranlar Rekabet Etmenize ve Kazanmanıza Yardımcı Olur
Sessiz ticaret fuarı diye bir şey yoktur. Dikkat çekmek için yarışan markalarla ve dikkatleri sürekli olarak her yönden çekilen ziyaretçilerle dolu. İlgi çekici ürün teşhirleri, rekabet edeceğiniz birkaç saniyenin doğru şeylere odaklanmasını sağlayarak fuar standınızın başarısında tüm farkı yaratabilir. Doğru yerlerştirilmiş bir led ekran fuar standınız için çok önemli olabilir
Yorumlar
Yorum Gönder